LetölthetƑ differenciĂĄlt feladatbank

A „DifferenciĂĄlt feladatbank” a MohĂĄcsi TankerĂŒleti Központ EFOP 3.1.6-16-2017-00009 azonosĂ­tĂł szĂĄmĂș, „Mi is fontosak vagyunk!” - SĂșlyos Ă©s halmozottan fogyatĂ©kos gyermekeket ellĂĄtĂł intĂ©zmĂ©nyek Ă©s az utazĂł-gyĂłgypedagĂłgusi hĂĄlĂłzat szakmai fejlesztĂ©se DĂ©l-BaranyĂĄban cĂ­mƱ projektjĂ©nek keretĂ©ben kerĂŒlt kidolgozĂĄsra az integrĂĄlt nevelĂ©s-oktatĂĄs tĂĄmogatĂĄsa Ă©rdekĂ©ben. A differenciĂĄlt feladatbank nyolc tĂ©makörre/tananyagtartalomra kerĂŒlt kidolgozĂĄsra.

A DIFFERENCIÁLT FELADATBAKOK INGYENESEK, SZABADON FELHASZNÁLHATÓAK, DE HARMADIK SZEMÉLYNEK TOVÁBB NEM ADHATÓK!
SzerzƑi jogi alapfogalmak >>
A letölthetƑ feladatbak igĂ©nylĂ©sekor - igĂ©nylĂ©shez klikk ide! - meg kell adni az igĂ©nylƑ pedagĂłgus nevĂ©t, e-mail cĂ­mĂ©t, iskolĂĄjĂĄnak nevĂ©t Ă©s az iskolai OM azonosĂ­tĂłt. Egyszerre maximum kĂ©t feladatbank igĂ©nyelhetƑ. KĂ©rjĂŒk, hogy e-mail cĂ­mĂ©t pontosan adja meg, mert ide fogjuk elkĂŒldeni a letöltĂ©shez szĂŒksĂ©ges jelszĂłt.
Egy feladatbankot maximum kĂ©tszer tölthet le. A kivĂĄlasztott feladatbank letöltĂ©sĂ©re 1 hĂ©t ĂĄll rendelkezĂ©sre, az elsƑ belĂ©pĂ©st követƑen- belĂ©pĂ©shez klikk ide!.

Az elkészített feladatbankok tartalomjegyzékei:
  • Matematika 1. - 20-as szĂĄmkör (1-2. rĂ©sz) - tartalomjegyzĂ©k megtekintĂ©se >>>
  • Matematika 2. - 100-as szĂĄmkör(1-2. rĂ©sz) - tartalomjegyzĂ©k megtekintĂ©se >>>
  • Matematika 3. - 1000-es szĂĄmkör (1. rĂ©sz) - tartalomjegyzĂ©k megtekintĂ©se >>>
  • Matematika 4. - matematikai mƱveletek felsƑ tagozaton (1-2. rĂ©sz) - tartalomjegyzĂ©k megtekintĂ©se >>>
  • Magyar nyelv Ă©s irodalom 1. - betƱtanĂ­tĂĄs (1-2. rĂ©sz) - tartalomjegyzĂ©k megtekintĂ©se >>>
  • Magyar nyelv Ă©s irodalom 2. - szövegĂ©rtĂ©s, szövegfeldolgozĂĄs alsĂł tagozaton (1-2. rĂ©sz) - tartalomjegyzĂ©k megtekintĂ©se >>>
  • Magyar nyelv Ă©s irodalom 3. – magyar nyelvtan Ă©s szövegfeldolgozĂĄs felsƑ tagozaton (1-2. rĂ©sz) - tartalomjegyzĂ©k megtekintĂ©se >>>
  • TörtĂ©nelem (1-2. rĂ©sz) - tartalomjegyzĂ©k megtekintĂ©se >>>
Minden tĂ©makörön belĂŒl közel 60 tananyagegysĂ©g talĂĄlhatĂł, melyek didaktikailag egymĂĄsra Ă©pĂŒlnek. Minden egysĂ©g hĂĄrom követelmĂ©nyszintre kerĂŒlt kidolgozĂĄsra:
  • Optimum szint: a normĂĄl tanterv szerint haladĂł tipikusan fejlƑdƑ tanulĂłk szĂĄmĂĄra. (többsĂ©gi)
  • Minimum szint: a normĂĄl tanterv szerint haladĂł atipikusan fejlƑdƑ tanulĂłk szĂĄmĂĄra.(SNI egyĂ©b pszichĂ©s)
  • EltĂ©rƑ szint: az eltĂ©rƑ tanterv szerint haladĂł atipikusan fejlƑdƑ tanulĂłk szĂĄmĂĄra.(SNI tanulĂĄsban akadĂĄlyozott)
Felhasznålói név:


JelszĂł: