Letölthető differenciált feladatbank

A „Differenciált feladatbank” a Mohácsi Tankerületi Központ EFOP 3.1.6-16-2017-00009 azonosító számú, „Mi is fontosak vagyunk!” - Súlyos és halmozottan fogyatékos gyermekeket ellátó intézmények és az utazó-gyógypedagógusi hálózat szakmai fejlesztése Dél-Baranyában című projektjének keretében került kidolgozásra az integrált nevelés-oktatás támogatása érdekében. A differenciált feladatbank nyolc témakörre/tananyagtartalomra került kidolgozásra.

A DIFFERENCIÁLT FELADATBAKOK INGYENESEK, SZABADON FELHASZNÁLHATÓAK, DE HARMADIK SZEMÉLYNEK TOVÁBB NEM ADHATÓK!
Szerzői jogi alapfogalmak >>
A letölthető feladatbak igénylésekor - igényléshez klikk ide! - meg kell adni az igénylő pedagógus nevét, e-mail címét, iskolájának nevét és az iskolai OM azonosítót. Egyszerre maximum két feladatbank igényelhető. Kérjük, hogy e-mail címét pontosan adja meg, mert ide fogjuk elküldeni a letöltéshez szükséges jelszót.
Egy feladatbankot maximum kétszer tölthet le. A kiválasztott feladatbank letöltésére 1 hét áll rendelkezésre, az első belépést követően- belépéshez klikk ide!.

Az elkészített feladatbankok tartalomjegyzékei:
  • Matematika 1. - 20-as számkör (1-2. rész) - tartalomjegyzék megtekintése >>>
  • Matematika 2. - 100-as számkör(1-2. rész) - tartalomjegyzék megtekintése >>>
  • Matematika 3. - 1000-es számkör (1. rész) - tartalomjegyzék megtekintése >>>
  • Matematika 4. - matematikai műveletek felső tagozaton (1-2. rész) - tartalomjegyzék megtekintése >>>
  • Magyar nyelv és irodalom 1. - betűtanítás (1-2. rész) - tartalomjegyzék megtekintése >>>
  • Magyar nyelv és irodalom 2. - szövegértés, szövegfeldolgozás alsó tagozaton (1-2. rész) - tartalomjegyzék megtekintése >>>
  • Magyar nyelv és irodalom 3. – magyar nyelvtan és szövegfeldolgozás felső tagozaton (1-2. rész) - tartalomjegyzék megtekintése >>>
  • Történelem (1-2. rész) - tartalomjegyzék megtekintése >>>
Minden témakörön belül közel 60 tananyagegység található, melyek didaktikailag egymásra épülnek. Minden egység három követelményszintre került kidolgozásra:
  • Optimum szint: a normál tanterv szerint haladó tipikusan fejlődő tanulók számára. (többségi)
  • Minimum szint: a normál tanterv szerint haladó atipikusan fejlődő tanulók számára.(SNI egyéb pszichés)
  • Eltérő szint: az eltérő tanterv szerint haladó atipikusan fejlődő tanulók számára.(SNI tanulásban akadályozott)
Felhasználói név:


Jelszó: