See PRO edition

Az alsó tagozat év végi kirándulása

AZ ALSÓ TAGOZAT ÉV VÉGI KIRÁNDULÁSA

Az intézmény alsó tagozatának diákjai fantasztikus élményekkel gazdagodtak tanév végi tanulmányi kirándulásunkon. Végre lehetősége nyílt mintegy 50 diáknak a Sátorhelyi Történelmi Emlékhely megtekintése.
A helyszínre autóbuszjárattal érkeztünk, és mindjárt meg is kezdtük felfedező túránkat a föld alatti múzeum megtekintésével, melyhez színvonalas idegenvezetést kaptunk. Vendéglátóink sok érdekességgel, különleges történetekkel keltették fel a tanulók figyelmét. Kimondottan gyermekek számára készült interaktív kisfilmeket nézhettünk meg, majd csoportokra oszlottunk, s több részletben mutatták be a kupolateremben az adott kor katonai felszereléseit is, amit több diákunk fel is próbálhatott magára. Ezt követően a csodálatos, kopjafákkal tarkított mezőn sétálhattunk végig, ahol szintén érdekes tudnivalókkal láttak el minket.
A helyszínen fogyasztottuk el ebédünket, majd a melegtől fáradtan ugyan, de élményekkel telve, boldogan érkeztünk vissza az intézménybe.

A képek IDE kattintva, vagy a FÉNYKÉPTÁR menüpontban tekinthetők meg!